Compliment of tip geven

Wij vinden het leuk om te horen als u tevreden bent over onze dienstverlening! Ook zijn wij blij met tips zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. 

Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht over een medewerker of jullie dienstverlening. Wat moet ik doen?

Meldt uw klacht zo snel mogelijk nadat de ontevredenheid is ontstaan bij SallandWonen. Vaak helpt het als u uw klacht bespreekt met de medewerker die erbij betrokken is. De medewerker kan dan misschien direct het probleem oplossen. U kunt uw melding telefonisch bespreken met de betrokken medewerker, of een afspraak maken.

Is het niet mogelijk om uw ontevredenheid met de medewerker te bespreken, of komt u er samen niet uit, dan kunt u uw melding digitaal via de via de direct regelen knop: Niet tevreden? Meld het ons  indienen of schriftelijk bij SallandWonen. Binnen 7 werkdagen laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Bent u niet tevreden met de manier waarop de klacht door ons is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Klachtenadviescommissie". Lees op deze pagina meer over de klachtensdviescommissie en wat zij voor u kan betekenen

Ik heb een vrije huursector (geliberaliseerde) woning. Kan ik dan ook bij de Huurcommissie terecht?

De Huurcommissie kan alleen in de eerste 6 maanden van uw huurcontract de huurprijs en de onderhoudsstaat van de woning voor u controleren. Dit heet een toets aanvangshuurprijs. Meer informatie vindt u op de website van de Huurcommissie.

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

Wilt u uw klacht via e-mail of post bij ons indienen? We vragen u ons duidelijk uit te leggen waar u ontevreden over bent. Bij technische klachten graag ook foto's toevoegen (indien mogelijk). Dit voorkomt onduidelijkheid. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, nemen wij of de makelaar contact met u op.

Met welke geschillen kan ik terecht bij de Huurcommissie?

Bent u het niet eens bent met de huurprijs ? Of bent u het niet eens met servicekosten of kosten voor nutsvoorzieningen? En komen wij er samen niet uit? Dan kunt u mogelijk de Huurcommissie inschakelen om een uitspraak te doen over uw probleem. Als u een geschil indient bij de Huurcommissie dan zijn daar kosten aan verbonden. De uitspraak van de Huurcommissie is bindend. Op de website van de Huurcommissie vindt u alle informatie.

Wat doet de huurcommissie?

De Huurcommissie is een onafhankelijke landelijke organisatie. Zij doen uitspraak bij geschillen tussen huurder en verhuurder. Bijvoorbeeld over de huurprijs en servicekosten. Neem altijd eerst contact met ons op. We willen het probleem graag samen met u oplossen.

Komen we er niet uit? Dan kunt u de huurcommissie inschakelen. Op de website van de Huurcommissie vindt u alle informatie.